vineri, 19 martie 2010

My sad love.

A fost odată ca niciodată,asa începe orice poveste, tot asa începe si povestea noastră
Pardon a mea...
Dc sp a mea?pt ca mă îndoiesc k am fost vro data noi,
Am fost noi dar separat.Tu intr`un capăt iar eu în celălalt,
Dar niciodată nu am fost noi,nici atunci cînd eram împreuna,
Tu erai focul,iar eu eram gheaţă,tu erai lumina,iar eu întunericul...intr`un fel ne complet`am unul pe celălalt
Dar sunt prea multe lucruri care ne despart...minciuni trădări,secrete,lumea întreaga dar mai presus d toate Timpul si Locul
Poate în alta viata ,în alta era am fi avut vre o şansa,sa străbatem labirintul întunecat în care ne găsim.
Ai venit la mn în întuneric k o raza d lumina ,mi`ai desghetat sufletul,si inima a început sa bată...m`ai făcut sa sp tot.
M`ai invitat sa iubesc neconitionat si mai invatat sa trăiesc ,Cand credeam ca am ajuns si eu la lumina,cînd credeam ca am ajuns sa trăiesc,si sa simt dragostea.Ce părea tot timpul mult prea departe,tu mi`ai întors spatele...
Si ai plecat nepasator ,aruncandu`ma din nou în întuneric,ink simt durerea
Sufletul te vrea ik înapoi,dar e mult prea tîrziu pt Noi
Am fost odată pt tn ....dar pt mn ink mai ejti :((